Here comes the sun

Een aantal weken geleden stond ik op het podium van het cultureel centrum Ekeren waar ik een 'motivational speech' mocht geven.

Ik ben zeker al jaaaren fan van Nina Simone 🙏 en haar vertolking van dit nummer is wondermooi.

De lichten werden gedimd, iedereen in de zaal was muisstil en dan klonk Nina door de luidsprekers.


Here comes the sun, little darlin'

Here comes the sun, I say

It's all right

It's all right


- Zonder me voor te stellen begon ik na het beëindigen van deze 4 hele mooie regels van deze song met een quote van Marc Twain:

- Er zijn 2 heel belangrijke dagen in je leven... de eerste is absoluut de dag dat je geboren wordt.

Dag 2 is dat je weet waarom je geboren wordt 🙏.

Ik heb gekozen om deze blog eens volledig visueel te maken 😉. Je kan hem bekijken en beluisteren via onderstaande link.



Veel plezier en reacties steeds welkom 🙏


Reacties