Taboebs

 

Het is midden augustus (het einde van de zomer nadert 😏) en mijn gedachten zijn even terug bij een blog die ik nog steeds niet geschreven heb. En dit voor het aloude en meest gebruikte excuus… te druk, geen tijd, te moe…

Vorig jaar september kreeg ik een mailtje binnen van 2 wel heel gekende jonge Gentse actrices/zangeressen. Door Corona (beide hadden ze een hoofdrol in de musical 40-45) kregen ze meer tijd om een nieuw project van hen verder uit te bouwen.

Een podcast rond taboeonderwerpen… kwetsbare verhalen.

Hun project heet dan ook “Taboebs”.

Line en Liesbeth vroegen me of ik interesse had om mijn verhaal niet te komen vertellen. Ik vond het een hele eer. Er was een toffe klik en moest er niet lang over nadenken.

Ze hebben al belangrijke, bekende en inspirerende sprekers in hun studio op bezoek gehad. Dirk De Wachter, Peter De Graef, Wim Slabbinck, Veerle Dobbelaere, Chloé De Bie,… en euh… awel nu ik 😉.

Hun studio was in hartje Gent en ‘k moet toegeven… was er best wat nerveus voor.

Het werd een heel mooi gesprek met zeer goede vragen. Een uur audiomateriaal werd voor de podcast gebruikt.

Zeker eens luisteren beste lezer 🙏 !

Podcast 10 


En hierbij de het linkje naar Taboebs




Reacties