Het boek

Steeds meer mensen vinden de weg naar deze blog (en site en Facebookpagina).
Er zijn ook steeds meer en meer berichtjes en vragen die ik van jullie mag ontvangen. 👌

Een boek schrijven staat al lang op mijn to-do-lijstje. Een jaar geleden had ik een proef manuscript geschreven en daarvan liet ik 2 kopie's rondgaan voor zij die het wenste te lezen.



Ik kreeg hier veel positieve reacties op. Een persoon die er heel erg in geloofde en geraakt was door het verhaal zette me aan hier een echt boek van te maken. Hij heeft me ook geholpen om hier en daar een betere zinsbouw te gebruiken.
(fouten verbeteren dus 😏, ik ben dan ook gene 'echte' schrijver 😊)

Er is nog hard aan gewerkt en sedert een paar weken is er dus een finale versie die gedrukt is.
Ik ben behoorlijk fier over het resultaat omdat uiteindelijk alles zelf gedaan wordt. (geen uitgeverij dus)
Het is een erg mooi boek in hardcover en gedrukt op kwaliteitspapier.

Ik wil aan dit boek ook absoluut niets verdienen. De winst gaat naar KomOpTegenKanker.

De prijs is 15 € excl. verzendkosten.

Wil je een exemplaar, graag een berichtje aub, en ik schrijf er met veel plezier een gepersonaliseerde boodschap in voor jou 👍.

mb66.blog@gmail.com









Reacties